در جواب کليپي از ياوه گويي هاي رائفي پور

قرآن هدایتگر است

وبلاگ قرآن هدایتگر است، وبلاگ اهل سنت و جماعت است که در زمینه ترویج عقیده اهل سنت و پاسخ به شبهات شیعه و اسلام ستیزان فعالیت دارد

در جواب کليپي از ياوه گويي هاي رائفي پور

قرآن هدایتگر است
قرآن هدایتگر است وبلاگ قرآن هدایتگر است، وبلاگ اهل سنت و جماعت است که در زمینه ترویج عقیده اهل سنت و پاسخ به شبهات شیعه و اسلام ستیزان فعالیت دارد

در جواب کليپي از ياوه گويي هاي رائفي پور

 
 
 
 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

در جواب کليپي از ياوه گويي هاي رائفي پور

 

يک شخصي به من کليپي را توصيه کرد که در آن استاد اين شخص به اسم رائفي پور يک سخنراني اي داشت.

اگر مايل به ديدن اين کليپ هستيد روي اين لينک کليک کنيد

من واقعا حرفي ندارم، من با امثال اين آقا (رائفي پور) واقعا اصلا کاري ندارم! اين اشخاص چيز خاصي براي گفتن ندارند و هر چي ميدهند خدمت شما از کتاب هاي بحارالانوار حفظ کرده اند. پس چرا من هم سراغ سرچشمه و منبع اصلي نروم؟

چون اگر بخواهم نظرات همين آقايان را که بيشتر ياوه گويي هست، جواب بدهم شما مياييد و موضع مي گيريد که آقاي رائفي پور در مذهب شيعه هيچ کاره است؟

مي گوييد نظر شخصي اش را گفته و اگر اشتباه است، فقط نظر خودش هست و هيچ ربطي به شيعه ندارد

براي همين است که با امثال اين آقايان کاري ندارم و به نظرات شان و سخنراني هايشان اهميتي نميدهم

من فکر کردم حالا حتما اين رائفي پور يک چيز مهمي گفته که اين شخص ديدن اين کليپ را به من توصيه کرده است، ولي جز ياوه گويي چيزي نگفت.

اين که من بيام و نظر شما را خيلي منطقي، مستند و مستدل رد کنم و شما با انواع لقب ها از جمله فتنه گر و آشوبگر و داعشي و وهابي و... جواب من را بدهي، اين گونه نظر شما تاييد نمي شود

مثلا فرض کنيد که يک دانشمند يک نظريه اي را در مورد بيماري ها ارائه بدهد، يک دکتر ديگر صد سال هم با اين ادعا که آن شخص فلان هست و فلان نمي تواند نظر او را رد يا حتي تاييد کند

رد و تاييد چيزي فقط با ادله اي محکم تر از ادله ي رديه ممکن است و شما هرگز با توهين و تخريب طرف تان نمي توانيد نظر خود را به اثبات برسانيد!

در اين کليپ اين آقا مدعي بود که بيت شيرازي ها از سوي غربي ها يعني استکبار جهاني و دشمن فرضي، بازيچه شده اند و فتنه گر هستند و از اين قبيل القاب که حاکمان نظام ايران هميشه به مخالفان خود نسبت مي دهند

مدعي شده بود که فتنه آنها اين است که سني را عليه شيعه و شيعه را عليه سني بربياندازد

بله، ظاهرا حرف قشنگي زده است، اين شخص در ادامه گفت که اين بيت شيرازي ها انواع و اقسام توهين ها را به ائمه و مراجع بزرگ شيعه فرمايش کرده اند.

و ديگر نگفت که توهين شان چي بود؟ خب توهين شان چي بود آقاي رائفي پور؟ شما که اين کليپ را به من توصيه کردي شما به من بگو توهيني که رائفي پور ذکر کرده بود، آيا حتي خود تو هم ميداني چه بود؟

مگر نه اين که شما اگر بنا بر قرآن کسي عصمت را رد کرده باشد، همين را هم توهين قلمداد مي کنيد؟

اينطور که نمي شود! توهين کردن قاعده مشخصي دارد و هر حرفي توهين نيست، شما خيلي جالب هستيد کسي اعتقاد شما را با محکم ترين دلايل رد کند به اول لقب فتنه گر و آشوبگر مي دهيد و حرف او را توهين به خود مي دانيد

اين چه منطقي است؟ چرا بر نمي تابيد که کسي شما را نقد کند؟ خدا در مورد دين خود کفار را به تحدي مي کشاند که بياييد و دين و آيين من را نقد و رد کنيد! اگر خدا از دين خود اطمينان نداشته باشد اين تحدي را هرگز نمي کند، پس اگر مذهب شما هم همان دين الهي است پس نبايد از نقد بدتان بيايد و به اسم حفظ وحدت هر نظر مخالفي را سرکوب کنيد يا دست ببريد در گوش هايتان يا چشمانتان را ببنديد که نشنويد و نبينيد؟

بعد در ادامه اين استاد فرمايش کرده که هر کسي در هر لباسي که بود و دانستيد که وحدت را به هم ميزند، يا عامل فتنه هست يا در دام فتنه افتاده است

اين حرف او مغلطه است! اين شخص مي خواهد القا کند که هرگز نبايد در مورد امور مذهبي صحبت کرد

اصلا وحدت از منظر شما چيست آقاي رائفي پور؟

اين که شيعيان در کتاب هايشان به بزرگان اهل سنت توهين کنند؟ و در کتب اهل سنت فقط مدح ائمه شما باشد؟

اين که علماي شما به شاگردانشان نحوه توهين کردن به بزرگان اهل سنت را آموزش بدهند؟ بصورت تخصصي؟ واحد ها و درس هاي تخصصي نحوه توهين کردن به صورت پيشرفته و نامحسوس؟!!!

اين که ديگران را در کتاب هايتان تکفير کنيد و همه را خرمگس بدانيد؟ فقط خود شما بهشتي هستيد؟

اين که خدا دنيا را براي شيعه خلق کرد و بقيه خرمگس هستند؟

شما هر چي روايت هست از مدح ائمه تان در کتاب هاي حديثي اهل سنت آمده است.

آن هم از چه کساني؟ از عمر فاروقي که به ادعاي شما دختر رسول را کشت!!!

از ام المومنيني که به ادعاي شما با پسر عموي رسول جنگيد و شورش کرد!!!

وحدت يعني اين؟ شرم به منطق و عقل شما!

اين که حتي يک بزرگ اهل سنت به شما توهين که هيچ نکرده باشد، بلکه فقط در مدح و ستايش شما تعريف کرده باشد؟ آن وقت شما کمترين توهين تان در کتب تان خرمگس دانستن هر کسي جز خودتان است؟

ما هستيم که وحدت را با مدح ائمه تان به هم ميزنيم؟ آنوقت اگر شما به بزرگان دين توهين بکنيد مي شود وحدت؟

وحدت يعني اين که شما هميشه در منبر هايتان به بزرگان اهل سنت توهين کنيد و اگر کسي جواب توهين شما را داد به او بگوييد وهابي و داعشي و فتنه گر و... است؟

اهل سنت مگر ذليل هست که در مقابل توهين هاي شما سکوت کند؟ اهل سنت مگر خار هست که شما به بزرگش توهين کني و او بخاطر وحدت ظاهري و پوشالي شما ساکت باشد؟

وحدت يعني شما توهين کني و ما ساکت بشينيم؟

وحدت يعني اينکه ما ائمه شما را هم در کتب و هم در مساجدمان مدح کنيم و شما فقط توهين کنيد؟

 

 

 



.قرآن هدايتگر است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 17:31 | نویسنده : قرآن هدایتگر است |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.