قرآن هدایتگر است

وبلاگ قرآن هدایتگر است، وبلاگ اهل سنت و جماعت است که در زمینه ترویج عقیده اهل سنت و پاسخ به شبهات شیعه و اسلام ستیزان فعالیت دارد

قرآن هدایتگر است

قرآن هدایتگر است
قرآن هدایتگر است وبلاگ قرآن هدایتگر است، وبلاگ اهل سنت و جماعت است که در زمینه ترویج عقیده اهل سنت و پاسخ به شبهات شیعه و اسلام ستیزان فعالیت دارد

وبلاگ قرآن هدایتگر است – اهداف و سیاست ها

 
 
 
 

بسم الله الرحمن الرحیم

وبلاگ "قرآن هدایتگر است" اهداف و سیاست ها

 

هدف این وبلاگ از بحث و دعوت، ایجاد کشمکش، هرج و مرج و تشویش نیست. کسانی که سعی دارند با این گونه القاب چه خود و دیگران را از نخواندن و گوش ندادن به نظرات مخالف شان قانع کنند، نتیجه کارشان جز عکس آن چیزی که می خواهند و انتظار دارند نخواهد شد. کسانی که برای دیگران این گونه تعیین تکلیف می کنند، به روشنی پیداست که مردم را "نفهم" فرض کرده اند. در غیر این صورت بجای این که انرژی شان را صرف "مسدود کردن" بکنند، اگر جوابی داشتند باید بجای مسدود کردن و شکنجه و کشتار و زندانی کردن، جوابی می دادند!!! و همانطور که الله دین خود را اختیاری دانست و نه اجباری، روش آن ها هم به تبعیت از شریعت الله می بود. وقتی عکس العمل جز مسدود کردن نیست، مشخص است که سوالات بی جواب است! وقتی می خواهند بجای پاسخ گویی، جلوی آگاه شدن مردم را بگیرند و نگذارند که مردم از نظر مخالف شان آگاه شود و درواقع با این کار برای مردم تعیین تکلیف کنند که چی درست هست و چه غلط، روشن است که نظرشان نادرست و بی پایه و اساس است و هیچ گونه جوابی ندارند و یا این که خود نیز می دانند که جواب هایشان قانع کننده نیست! در غیر این صورت اگر حق را با خود می دانستند، می گذاشتند که جمعیت 10 میلیونی اهل سنت در ایران برای پاسخ گویی هم که شده، حداقل یک شبکه تلویزونی داشته باشند تا مردم خود تصمیم بگیرند که کدام نظر درست است و کدام درست نیست!

آنها در شبکه هایشان انواع ادعاها را می کنند و اهل سنت را به مبارزه می طلبند و به بزرگان اهل سنت انواع توهین ها و برچسب ها را می زنند، خب چرا برای پاسخ گویی، به اهل سنت یک شبکه تلویزیونی نمی دهید؟

هدف وبلاگ قرآن هدايتگر است، رد نقدهايي است که چه ملحدين و چه گمراهان در اسلام به قرآن از روي ناآگاهي وارد کرده اند، بواقع آنها فرض هاي خودشان را بر قرآن تحميل کرده اند، يعني منظور قرآن چيزي نيست که آنها فهميده اند

اين وبلاگ به هيچ وجه مروج، مبلغ و حامي افراط گرايي نيست و معتقديم اعتدال و راههاي صلح طلبانه تنها راه صحيح است. چون از الله به ما دستور رسيده است

با حکمت و اندرز نيکو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشي که نيکوتر است، استدلال و مناظره کن (سوره نحل آيه 125)

پس با تکيه بر اين اعتقادات و آزادي بيان در ايران و اصل قانون ايران ( اصل 23 و اصل 26) تصميم به توسعه وبلاگ در سرويس هاي وبلاگ دهي داخل ايران (بلاگ-بلاگفا-پرشين بلاگ-ميهن بلاگ-لوکس بلاگ) گرفتيمُ تا هموطنان داخل ايران نيز بتوانند از مطالب بهره ببرند و بلکه طبق اين آيه قرآن عمل کنند و يکطرفه قضاوت نکنند

 پس بندگان مرا بشارت ده! همان کساني که سخنان را مي‌شنوند و از نيکوترين آنها پيروي مي‌کنند؛ آنان کساني هستند که خدا هدايتشان کرده، و آنها خردمندانند (سوره زمر آيات 17 و 18)

ما در این وبلاگ به هیچ وجه نمی خواهیم تحمیل عقیده کنیم، و هرگز ادعا نمی کنیم تمام مطالب وبلاگ "صحیح مطلق" است و هر کس غیر این را اعتقاد داشته باشد کافر و مشرک است. حکم این که کی کافر و مشرک است با خداست و کسی از بشر حتی پیامبران هرگز نمی تواند و حق ندارد دیگری را مگر تا زمانی که از الله وحی برسد کافر یا مشرک خطاب کند. و ما این جرات را به خود نمی دهیم که دیگران را کافر یا مشرک خطاب کنیم.

ما از شما می خواهیم که بسوی الله بازگردید "خالصانه"، براستی اگر معنای کلمه اخلاص را می دانستیم، امکان نداشت که از راه مستقیم الله کج بشویم.

براستی که این قرآن را الله برای هدایت انسان آسان کرد تا اتمام حجتی باشد بر تمام انسان ها در روز قیامت، هم اعراب و هم شخص رسول، نه عالم بودند و نه عمامه به سر، آنها بی سوادانی بودند که قرآن را فهمیدند و درست برعکس، باسوادان قوم از آن اعراض کردند. پس نگویید قرآن را ما نمی فهمیم و نیاز به تفسیر دارد و فقط علما می فهمند. این جواب هرگز در روز داوری کارساز نیست و جواب الله به این حرف سخیف و زشت در آن روز جز این نیست که می فرماید: "من این قرآن را آسان کردم تا همه آن را بفهمند و اتمام حجتی کرده باشم بر شما آیا بر کار و علم من ایراد می گیری؟" آیا قرآنی که خود از جانب حق مطلق نازل شده و نور است، تفسیر می طلبد؟ آيا درست است كه خورشيد را محجوب بدانيم و داعيه پرده براندازى از آن را داشته باشيم؟!!!

اول اینکه این قرآن بیانی است برای همه مردم، و بعد از آن تذکری است برای پرهیزکاران!

هَذَا بَيَانٌ لِلنَّاسِ وَهُدًى وَمَوْعِظَةٌ لِلْمُتَّقِينَ

این، بیانی است برای عموم مردم؛ و هدایت و اندرزی است برای پرهیزگاران

سوره آل عمران آیه 138

وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّكِرٍ

ما قرآن را برای تذکّر آسان ساختیم؛ آیا کسی هست که متذکّر شود؟

پس به کلام خدا برگردید تا هدایت شوید، و بدانید که هدایت فقط از جانب الله و در کلام اوست و غیر آن نیست.

ما در این وبلاگ بحث منطقی، مستند و مستدل می کنیم، فحش و توهینی به احدی نمی کنیم

چون از شما هم همین انتظار را داریم، اگر ادعای مسلمان بودن و مومن بودن را دارید، باید طبق قرآنی که کلام الله است، همیشه نیک ترین گمان را ببرید و نه تهمت و توهین و لعن کردن، هرگز از روی عجز و ناتوانی فحاشی نکنید، چون فحاشی فقط یک چیز را نشان میدهد

اگر در بحث هایی که در این وبلاگ مطرح می شوند، نمی توانید اظهار نظر کنید

پس اولا، بدانید این ها ردیه هایی کاملا جدی، مستدل، مستند و منطقی است بر اعتقادات نادرست و گمراه کننده

دوما، لطفا اگر نقد داريد، نقد کنيد، اگر رد مي کنيد دليل رد کردن را بگو یيد، نه اينکه عوامانه فقط بگویید رد مي کنم بدون آنکه جوابی به پرسش "چرا رد می کنی" داشته باشید! اگر نمي دانيد پس تحقيق کنيد و اگر تحقيق نمي کنيد پس سکوت کنيد مثل هميشه، و خودتان را با توهین و فحش حقیر و خوار نکنید. ما به کسی توهین نمی کنیم چون احترام خود را اول خودمان نگه می داریم، شما هم این گونه باشید و احترام خودتان را خود نگه دارید. چون ما حقیقتا به این معتقدیم که هر کس برای این که دیگران به او توهین نکنند، ابتدا باید خود محترمانه رفتار کند.

سوما، اگر آگاه نیستید مطالب را با افراد مطلع و معتمد از نظر خودتان در میان بگذارید، این که ما می گوییم حرف مان را بشنوید و به علمای خودتان مراجعه کنید، آیا تحمیل عقیده است؟ ما مثل بزرگان شما نیستیم ترسی از این داشته باشیم شما نظر مخالف را بشنوید چون حق می گوییم و دلایل منطقی داریم.

لطفا اگر مطالب را به علمای معتمدتان ارجاع می دهید فقط در مورد آن مطلب و استدلالی که در آن باب شده است از او جواب بخواهید چون شگرد آن ها این است که جواب سر بالا می دهند.

پس لطفا در نهایت ادب و احترام حرف بزنیدچون ما به اندازه ی کافی از سوی حکومت به ظاهر آزاد و اسلامی تحت فشار و تهدید هستیم

در صورت تمایل بنر ما را در وبلاگ خود قرار دهید

اگر کد درج بنر دارید می توانید اصل بنر را ازاین لینک دانلود کنید

اگر کد ندارید می توانید از طریق این لینک کد آماده را دریافت کرده و در وبلاگ خود قرار دهید (اگر آدرس درج شده در کد مسدود شده است لطفا جدیدترین آدرس را جایگزین آین کنید).

با سپاس و تشکر

 

 


برچسب‌ها: قرآن هدایتگر است اهل سنت اهل سنت ایران پاسخ به شبهات شیعه شبهات ملحدین اسلام

تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394 | 22:17 | نویسنده : قرآن هدایتگر است |

دانلود ارشيو کامل برنامه هاي شبکه هاي اهل سنت

بسم الله الرحمن الرحيم
 

 
ارائه اي اختصاصي از وبلاگ "قرآن هدايتگر است "
دانلود ارشيو کامل برنامه هاي شبکه هاي اهل سنت ( کلمه - نور - وصال حق )
با توجه به مشکلات فراوان در تماشاي برنامه هاي شبکه هاي اهل سنت از جمله پارازيت در فرکانس ماهواره اي، مسدود بودن يوتوب و حجم بالاي فايل ها براي دانلود و همينطور علاقه مندي بسياري از مردم و درخواست هاي مکرر، وبلاگ قرآن هدايتگر است در نظر دارد آرشيو کاملي از برخي برنامه هاي شبکه هاي اهل سنت تهيه نمايد.
براي دانلود آسان، برنامه ها در قالب فايل MP3 ارائه مي شوند و تا کيفيت 16 کيلوبيت بر ثانيه فشرده شده اند، در اين صورت هر برنامه 60 دقيقه اي 6 مگابيت حجم خواهد داشت.
اين فايلها توسط وبلاگ قرآن هدايتگر است ويرايش شده اند، لذا ميان برنامه ها، اختلالات فني پيش آمده، تماس هاي ناموفق، تماس هاي توهين آميز و تماس هاي تشکر، از آن حذف شده است.
برنامه هاي زير تحت پوشش اين وبلاگ قرار خواهند داشت
آرشيو برنامه هايي که با رنگ قرمز مشخص شده اند هم اکنون کامل شده و مي توانيد دانلود فرماييد. ( پس از پايان ماه رمضان پوشه ها ديگر بروز نمي شوند )
( آخرين تاريخ بروزآوري پوشه ها 20 خرداد 1395 )
توجه:اگر مي خواهيد خودتان آدرس را در مرورگر وارد نماييد، لطفا به بزرگ و کوچک بودن حروف انگليسي در لينک ها توجه کنيد در غير اين صورت به آرشيو دسترسي نخواهيد داشت.
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه قرآن براي همه( عبدالله قمي ) شبکه کلمه (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه تضاد دليل بطلان( امير شکري ) شبکه کلمه (تمامي قسمت ها)
 


دانلود آرشيو صوتي برنامه پرسش و پاسخ به سوالات فقهي( عبدالفتاح خدمتي ) - شبکه کلمه (آرشيو 2015 - 2016)
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه تريبون آزاد( سيد عقيل هاشمي ) - شبکه کلمه (برخي قسمت ها)
لينک اول لينک دوم لينک سوم لينک چهارم لينک پنجم لينک ششم لينک هفتم
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه آشتي با قرآن( سيد عقيل هاشمي عبدالفتاح خدمتي ) شبکه کلمه (برخي قسمت ها)
لينک اول لينک دوم لينک سوم لينک چهارم لينک پنجم لينک ششم
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه طلسم شکنان( سيد عقيل هاشمي ) شبکه کلمه (برخي قسمت ها)
 
لينک اول لينک دوم لينک سوم لينک چهارم لينک پنجم لينک ششم
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه شيعه صفوي ( محمد باقر سجودي ) شبکه کلمه (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه بازخواني تاريخ صفوي ها( محمد باقر سجودي ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه منهاج السنه( مولانا عبدالقدوس دهقان ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه حجت بي حجت( مولانا عبدالقدوس دهقان ) - شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه پرسش و پاسخ( مولانا عبدالقدوس دهقان ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه آن روي سکه( محمد انصاري ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 



دانلود آرشيو صوتي برنامه لولو و مرجان( محمد انصاري ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)




دانلود آرشيو صوتي برنامه عقيده طحاويه( عبدالقدوس دهقان ) شبکه وصال حق (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه ناباوران ( محمد باقر سجودي ) شبکه نور (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه خانه ي عنکبوت( محمد باقر سجودي ) - شبکه نور (تمامي قسمت ها)
 
 
 
 
 
 
دانلود آرشيو صوتي برنامه پنجره ( محمد باقر سجودي ) شبکه نور (تمامي قسمت ها)
 
 
<div&

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1390 | 3:28 | نویسنده : قرآن هدایتگر است |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.